Pagina's

donderdag 12 september 2013

Geboortekaartje Seppe

Voor de derde en deze keer ook laatste keer, mocht ik terug bedenken wat voor geboortekaartje we deze keer zouden maken. Ik wou een totaal ander concept dan de vorige keren. Wat van in het begin al vast stond, was dat ik deze keer iets met stof wou doen.
We zochten een fotograaf en kwamen uit bij iemand die prachtige foto's getrokken had op het huwelijk van een goeie vriendin. Toen we de datum afspraken voor de fotoshoot begon alles in mijn hoofd al vorm te krijgen. Natuurlijk moesten we nog op zoek naar een stofje die we allebei mooi vonden. Dit vonden we sneller dan verwacht in een winkel waar ik regelmatig kom. De knopen vond ik in een leuk winkeltje in Gent.
De fotoshoot verliep heel vlot en we waren heel tevreden met het resultaat.



Het patroon die ik gebruikte voor de jurken komt uit het boek "Zelfgemaakte kleertjes voor elke gelegenheid".
Ik kocht twee diademen in de Veritas (een brede en een smalle) en omwikkelde die met de blauwe stof waar ook de riem uit gemaakt is. De prachtige kinderwagen konden we lenen van een andere goede vriendin.

Dit werd uiteindelijk het resultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten