Pagina's

donderdag 21 november 2013

Nog meer verjaardagscadeautjes

Een goede vriendin van mij haar 2 dochters verjaren kort na een, dus maakte ik ineens voor elk iets.

Lotte mocht het dan afgeven op het verjaardagsfeestje van haar oudste dochter.
Het feestje vond plaats in het Museum voor Schone Kunsten.
Een originele en leuke manier om een feestje te geven!
Lotte heeft er erg van genoten.



Voor de jongste dochter, die binnenkort 2 jaar wordt, maakte ik dit kleedje.
De stof is dezelfde die ik gebruikt had voor de suite kleedjes van mijn broer, maar een volledig ander model. 
De knopen hebben de vorm van bloemen voor een speels effect.


Voor haar grote zus, die 5 jaar wordt, wou ik altijd al eens dit modelletje maken.
Dit is hetzelfde model als ik net voor Lotte gemaakt heb.

De stof voor beide kleedjes komt van bij Stoffen van Leuven.
De patronen voor beide kleedjes komt uit dit boek.
Het boek is al heel goed van pas gekomen ;)

De mama was heel blij met de jurken. Benieuwd hoe het hun zal staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten