Pagina's

dinsdag 17 december 2013

Een gezellige creanamiddag


Ik wou me al een tijdje opnieuw wagen aan het maken van juwelen, maar alleen kwam het er maar niet van.
 Gelukkig  ken ik Stéphanie die hier al veel meer ervaring in heeft dan ik.
We spraken af om een namiddag samen juwelen te maken.
Dankzij haar tips ging het heel vlot vooruit.
Terwijl we bezig waren, maakte ze ondertussen zelf een ketting voor mij.
Zo lief! Bij deze nogmaals heel erg bedankt!

Bij deze moet ik  ook Sara nog bedanken voor het bezig houden van mijn jongste spruit.
Zo kon ik toch wat gedaan krijgen.

De foto's van de ketting staan ondertussen ook op Stéphanie haar blog,
samen met twee ringen die ze ook nog gemaakt had.
Zeker een kijkje nemen waard!
 
Het werd een hele gezellige namiddag, waarbij heel wat gepraat en gelachen werd.
Zo hebben we het graag :)
Natuurlijk werd er ook wat gewerkt en dit is het resultaat: een halsketting en oorbellen.



1 opmerking:

  1. Voor herhaling vatbaar!!! Het was een leuke namiddag! En proficiat met je ketting, het zit in je vingers! x

    BeantwoordenVerwijderen