Pagina's

zaterdag 28 december 2013

Kerstcadeautjes

Deze kerst heb ik een deel van de cadeautjes zelf gemaakt.
Dit is nog niet alles, want sommige moeten hun zelfgemaakt cadeautje nog krijgen.
Er komt dus nog een vervolg :)

Voor ons neefje Robbe flockte ik deze tekeningen op twee T-shirts.


Voor ons nichtje Fien maakte ik een kleedje.
Het patroon haalde ik uit Ottobre design 6/2007.


Ondertussen droeg Fien het jurkje al op haar verjaardagsfeest.
Klik hier voor foto's van Fien in haar jurkje.

Mijn oudste dochter was verzot van de ketting die ik gemaakt had met het vogeltje.
Dus op vraag van haar maakte ik voor haar ook zo'n ketting als kerstcadeautje.


Voor tante Kristl maakte ik deze ketting.




Dit waren de cadeautjes die ik zelf gemaakt heb voor kerst.

Verder wil ik iedereen heel fijne feestdagen wensen.



  

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten