Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Neefje Axl is 1 jaar!

Wat gaat de tijd snel! Ondertussen is ons neefje ook 1 jaar geworden. 
Voor zijn cadeau liet ik me inspireren op het mooie geboortekaartje van Axl die we bij zijn geboorte gekregen hebben.



Dit stond vooraan op het kaartje: mama en papa met in het midden grote broer Robbe.

Ik kocht een witte T-shirt en flockte de afbeelding er op.


Op een andere T-shirt flockte ik een vliegtuig met zijn naam en leeftijd op.


Ik wou nog een broek erbij kopen (te weinig tijd om er zelf één te maken), maar jammer genoeg vond ik niks moois in de winkel.
Wel vond ik er een mooi hemdje.

Axl zelf kon niet zeggen wat hij er van vond maar de mama was er alleszins heel blij mee.




Ook maakte ik er met de hulp van mijn twee meisjes een verjaardagskaartje.
Ik liet de meisjes schilderen met verfrollers en toen de verf droog was, werd er het volgende uitgesneden:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten