Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

kerstcadeautjes deel 2

Zoals beloofd, de cadeautjes die je nog niet te zien kreeg.

De meters en peters van onze twee jongste kindjes hadden nog iets te goed.
Dus maakte ik voor alle vier iets.
Voor de meters maakte ik een hanger met daarin een foto van hun metekindje.


Eentje voor meter Sarah.


En eentje voor meter Kim.

 
Voor de peters kocht ik een fotokader waarin ik foto's stak van hun petekind.
Voor de voorkant maakte ik zelf een kaartje.



Eén voor peter Bram.

En één voor peter Jeroen.
De voetafdruk is van toen Seppe net één maand oud was.
Deze afdruk is (evenals de tekst) uitgesneden met mijn  Cameo.

Joppe en Warte, hadden ook nog een cadeautje te goed.
Voor deze twee schatten van kinderen, maakte ik volgende pennenzakken.
De uitleg en het patroon vond ik hier.







De stoffen komen van bij Stoffen Van Leuven en het Stoffenspektakel.
Ritsen van bij de Veritas.

1 opmerking: