Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Lize haar laaste dag in de crèche.

Wat wordt mijn jongste meid al groot.
Vandaag is het al haar laatste dag in de crèche.
Vanaf maandag start ze op school.

Daarom mocht Lize feest vieren in de crèche.
Samen maakten we vanillepudding die we viersierden met speculoos voor de kindjes 
en de twee fantastische begeleidsters van haar groepje.


 Lize doet niets liever dan samen eten maken.



Voor elk van de begeleidsters had ik een afscheidscadeautje gemaakt.
Twee tassen, in hetzelfde stofje maar een ander model.


Het patroon voor deze tas haalde ik uit dit boek.


Het patroon voor deze tas vond ik hier.
De stof kocht ik op het Stoffenspektakel.

Ook maakte ik een vlaggenlijn als cadeau om in de crèche te gebruiken.



De stof en de biais kocht ik in dit leuk winkeltje.


Lize mocht vandaag haar feestkleed aan.
De cadeautjes werden samen in één tas gestoken zodat ze dit zelf kon dragen.


Fier dat ze was.


Voor de allerlaatste keer op weg naar de crèche.


Een volledig afscheid was het niet, want haar kleine broer zal ook nog naar daar gaan.
Dus we zien iedereen nog eens terug. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten