Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Kraamcadeau voor Elena

Een collega van mij is onlangs bevallen van haar eerste dochter Elena.

Ik maakte het pamperzakje op voorhand, zodat het zeker tijdig klaar zou zijn.
Aangezien het geslacht een goed bewaard geheim was, koos ik een stofje die zowel voor een jongen als een meisje kon gebruikt worden.

De stof komt uit de Stoffenwinkel en het patroon vond ik hier.



Achteraf flockte ik de naam van het kindje op het pamperzakje.
(Een mooie naam trouwens.)




Ook maakte ik er een bijpassend geboortekaartje bij.
De stof werd met behulp van vliesofix aan het kaartje gestreken.
Daarna streek ik er de tekst en tekening met flock op.


 Nog eens een dikke proficiat aan de mama en papa.
Jullie hebben een prachtige dochter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten