Pagina's

maandag 28 april 2014

Hieperdepiep voor Helena

Mijn dochters mochten naar het verjaardagsfeestje van Helena die 4 jaar geworden is.
Tijd dus om een cadeautje te maken.

Ik versierde twee T-shirts.
Het was de eerste keer dat ik met glitterfolie werkte.
Vind het resultaat wel heel leuk.
Alleen een heel gepruts om dat elfje er uit te krijgen.
Heb er toch een tijdje zoet mee geweest.


Het muisje is uit flex gemaakt. 

Natuurlijk  mochten mijn kinderen ook zelf iets inbrengen.
Normaal laat ik hen altijd zelf de verjaardagskaartjes maken voor de vriendjes.
Maar deze keer deed ik het zelf.
Wou dit model eens uitproberen.





Lotte en Lize zorgden voor een leuke verpakking om alles in te steken.
Jammer genoeg vergeten hiervan een foto te nemen.
Ze beschilderden een doos en daarna versierden ze deze met allerlei verschillende stickers.
Heel leuk om met hen samen te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten