Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Babyborrel Ludvig

Op mijn man zijn werk was er een collega bevallen van een jongetje Ludvig.
Zijn collega's hadden voorgesteld om allemaal samen te leggen
om iets door mij te laten maken.

Nadat ik al het materiaal gekocht had, ging ik aan de slag.
Het was een heleboel werk.
Heb er echt aan moeten doordoen.
Maar wel blij met het resultaat.

Afglopen zaterdag was de babyborrel van Ludvig en konden we hem gaan bewonderen.
De ouders waren heel blij met het cadeau.

Ik kocht een koffertje hier, waar alle spulletjes die ik maakte erin stopte.


 Ik gebruikte de afbeelding op het geboortekaartje om op de doos te zetten.

Ik versierde 5 body's en 2 T-shirts.


Deze tekst stond (zowel in het Duits als in het Frans) van binnen in het kaartje.


Eentje zoals ik al eerder maakte.








Ik maakte ook een pamperzakje zoals ik al eerder deed hier en hier.



 Ook een badcape maakte ik.
De pop van mijn kinderen speelde model.



En tenslotte maakte ik ook een babyjasje.
Dit modelletje maakte ik ook hier en hier.




Stoffen:
  • Stoffen Van Leuven
  • Soft Cactus
  • Veritas

1 opmerking:

  1. Leuke creatie's!

    Je mag je foto uploaden op onze facebook-app, zo maak je elke week kans op een bon van 25 euro!
    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Creatieve groetjes van het Veritas-team!

    BeantwoordenVerwijderen