Pagina's

vrijdag 8 mei 2015

Lichtslinger en lampje

Voor Lotte haar eerste communie maakte ik ook wat decoratie.

Het idee voor de lichtslinger haalde ik hier.
Ik gebruikte dezelfde stof als Lotte haar kleedje, 
samen met nog gekleurd papier die ik in de Action haalde.

Het was meer werk dan dat ik verwacht had.
Vooral de ijzerdraad aan elke lampion hangen was een heel gepruts.
Maar ik ben heel blij met het resultaat.
De lichtslinger mag hier dus nog een tijdje blijven hangen.



Het enigste mindere dat ik vond aan de lampenkapfolie,
is dat na enkele dagen de folie niet meer tegen elkaar bleef kleven.
Ik loste dit op door het terug vast te nieten.
Wel jammer dat het niet bleef vastzitten,
maar gelukkig vallen de nietjes niet op.

Ik maakte ook nog een lampenkap uit dezelfde stof.

Het idee daarvoor haalde ik hier.
Deze was voor bij het buffet.


Ik had ook nog graag een vlaggenlijn gemaakt,
maar daarvoor heb ik jammer genoeg geen tijd meer voor gehad.
Misschien maak ik eentje voor als Lize jarig is.
Wat niet is, kan nog komen. ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten