Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

Iets kleins tussendoor

Tijdens de zomervakantie heb ik nog niet veel tijd gehad om te naaien.
Daar zitten mijn drie kinderen wel voor iets tussen. ;-)
Ik had Lize echter beloofd om voor haar verjaardag een nieuwe kroon te maken.
Haar verjaardag naderde en ik had nog steeds niks gedaan.
De avond ervoor schoot ik eindelijk in actie.
Waar een beetje tijdsdruk niet goed voor is. 
Gelukkig een werkje dat snel klaar is.


Het stofje heeft ze zoals gewoonlijk ook weer zelf gekozen.



Ondertussen heeft ze al drie kronen gekregen.
Hieronder zie je de vorige twee.





Hier kan je zien wat ik nog maakte voor haar derde verjaardag
en hier kan je uitleg vinden over welk patroon ik gebruikte.

1 opmerking:

  1. Goed gedaan! En onder druk werken is de perfecte motivatie en als dank kreeg je een stralende, vrolijke jarige! :)

    BeantwoordenVerwijderen