Pagina's

vrijdag 12 februari 2016

Arend

Onlangs op babybezoek geweest bij een vroegere collega
 die voor de tweede keer mama geworden is.

Voor de grote zus maakte ik dit leuke schortje.
Ik tekende het patroon over van een bestaande schort.
Kleine broer kreeg een bijpassend slabbetje.

 
Voor het kaartje en de rest van het cadeautje,
vond ik inspiratie in het super mooie geboortekaartje.
De afbeelding van de vogel stond op het kaartje. 
Jammer genoeg ben ik een foto vergeten nemen van het kaartje
die ik gemaakt had met mijn cameo.
Maar om jullie een idee te geven,
hier een printscreen van mijn tekenbestand.
Met mijn sketchpen liet ik de cameo deze tekening op papier tekenen.


Ik bedrukte drie body's in de kleuren die ook in het geboortekaartje voorkwamen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten