Pagina's

dinsdag 23 augustus 2016

Welkom Julia!

Een dagje voordat ik in het huwelijksbootje ging stappen, 
beviel één van mijn beste vriendinnen van haar derde dochtertje.
Jammer genoeg kon ze er daardoor niet bij zijn,
maar we waren wel heel blij voor haar.
We konden niet wachten om haar derde wonder te mogen bewonderen,
zo kwam het dat we heel erg moe,
maar met veel plezier de dag na de trouw al op babybezoek gingen.

Natuurlijk had ik nog geen cadeautje,
maar nu in de vakantie had ik tijd om iets te maken.

Haar twee oudere meiden hadden een mooie tekening gemaakt,
die gebruikt werd voor het geboortekaartje.
Deze tekening gebruikte ik oa. voor het koffertje om de cadeautjes in te stoppen.


Elke keer ik zo een koffertje maak,
wil ik het op zijn kop bedrukken.
Precies logischer in mijn hoofd.
Ik moet er echt op letten om dit niet te doen.
Maar natuurlijk had ik het ook weer voor.
Ik besloot om het zo te laten.
Je kan het koffertje nu niet recht laten staan,
maar als het neerligt vind ik het wel mooi zo.

Julia kreeg ook nog een overgooier en een body
waarop ik dezelfde tekening bedrukte met flock.


Natuurlijk mochten de grote zussen ook niet vergeten worden.
Ik maakte voor elk van hen een rimpelrok,
met een bijpassende T-shirt.






2 opmerkingen:

  1. Anna Maryja had vandaag het rokje aan en ze kreeg te horen dat het heel mooi was. Ik vertelde trots dat jij hem gemaakt hebt. Hij is idd supermooi. Waar komt het stofje vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen