Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Sluiting kleuterboekentas bevestigen

Het was de eerste keer dat ik een kliksluiting gebruikte.
Alles ging vlot, behalve bij het bevestigen van het klikkertje.
Het kwam steeds los en ik begreep niet hoe ik het moest bevestigen.
Ik mailde naar waar ik de fournituren gekocht had en kreeg snel terug antwoord.
Nu werd het mij duidelijk.
Ik bevestigde zoals ze zeiden, en nu blijft het slotje heel goed zitten.

Voor wie ook niet goed weet hoe het te bevestigen, hieronder de uitleg.


Schuif het klikkertje over de stof, je moet de bovenkant een beetje open trekken.
Steek het krammetje erdoor.


Plooi de uiteinden van het krammetje naar binnen.

Voila, klaar.
Zoals je ziet, helemaal niet moeilijk. 
Je moet het alleen weten. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten