Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

Enveloppenen en etiketten maken


Binnenkort mogen we hier terug een verjaardag vieren.
Deze keer van Lotte die al 6 jaar wordt.
De uitnodigingen lagen hier al klaar, maar een mooie enveloppe ontbrak nog.
Samen met Lotte maakten we zelf de enveloppen na het zien van deze blog.
Het papier had ik al een tijdje geleden gekocht.

Ik sneed de vorm uit, Lotte deed de rest.
 


Ook de etiketten maakte ik zelf uit stickerpapier.
Mijn oorspronkelijk idee was om de namen op de stickers te printen, maar jammer genoeg kreeg ik mijn printer niet meer aan de praat.
Dat wordt een nieuwe.
Daardoor experimenteerde ik door de naam van het kindje uit te snijden in de sticker.
Met dit als resultaat.









2 opmerkingen:

  1. Wat is dat leuk gemaakt zeg. Mijn dochter vind het ook lekker om te knutselen, waarschijnlijk gaan we dit vrij snel doen! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen