Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Kerst met de kleuters op school

Zoals elk jaar maken de kinderen uit mijn klasje (eerste kleuterklas)
 een cadeautje en kaartje voor hun mama en papa.

Ik probeer altijd iets te zoeken dat niet al te veel tijd in neemt.
Want een hele klas die iets moet maken,
daar kruipt veel tijd in.

Deze keer vond ik mijn inspiratie toen ik aan het winkelen was in de Action.
Ik kocht daar kersthangers die ik de kinderen liet beschilderen
en versieren met knopen, wiebeloogjes en glittertjes.


Voor het kaartje schakelde ik de hulp van mijn cameo in.
De kerstboom mochten de kinderen versieren met glitters.
Veel glitters ;)
Deze keer liet ik hun een lijmroller gebruiken.
Daarna mochten ze kerstballen stempelen met de vingers.
De kerstboom werd op een gekleurd kaartje gekleefd met 3D-pads.



De kinderen konden kiezen uit 5 kleuren.
 Het papier komt uit de Wibra.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten