Pagina's

woensdag 29 maart 2017

Lotte 9 jaar!

Deze maand was mijn oudste dochter jarig.
Ze wou heel graag een voetbalfeestje,
met bijpassende voetbalkroon.
Zo gezegd, zo gedaan.



De voetbalstof vond ik bij de Veritas.
Het fluogele stofje (jammer genoeg viscose en geen katoen)
had ik hier nog liggen.
Ik moet wel zeggen dat ik gevloekt heb
op die stof.
Ik maakte de kroon,
maar toen ik die wou keren,
scheurde de gele stof gewoon door!
Kon ik helemaal herbeginnen.
De tweede keer beplakte ik de gele stof met vlieseline
en voorzag ik nog eens extra naadband op de rand.
Geen twee keer dat me dit weer zou overkomen.
En gelukkig, nu lukte het wel.

Met de rest van de stof voorzag ik nog een bijpassende vlaggenlijn.


Dochterlief was super blij!



De uitnodigingen maakten we samen.

  

Altijd leuk om even terug in de tijd te gaan.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten