Pagina's

woensdag 10 mei 2017

Babyboom

In onze vriendenkring zijn er de laatste maanden heel wat nieuwe baby's geboren.
Voor elk van hen maakte ik een persoonlijk cadeautje.

De eerste die geboren werd, 
was Oskar.
Voor hem maakte ik dit.


De vogels op de body zijn dezelfde vogels als deze in de legging.
Het kaartje maakte ik met mijn cameo en sketchpennen.


Daarna werd mijn broer voor de tweede keer papa.
Wat ik voor hun maakte vind je hier en hier.

Vervolgens werd Ella geboren.
Voor haar maakte ik deze overgooier.




Daarna volgde Otto-Jan.



Voor Otto-Jan en zijn twee oudere broers bedrukte ik deze T-shirts.
Het idee daarvoor haalde ik hier.

En last but not least werd Hanne geboren.


Het kaartje maakte ik met de hulp van mijn cameo,
net zoals de versiering op de body.



De hoes voor de lampenkap maakte ik al eens eerder.
De lamp zelf kocht ik hier.


Het patroon voor de jurk vindt u hier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten