Pagina's

woensdag 14 maart 2018

Een 10-er in huis

Onlangs was het een belangrijk moment voor mijn oudste dochter
namelijk haar tiende verjaardag.
Nu hebben we officieel een tiener is huis.
Benieuwd wat deze levensfase allemaal met zich meebrengt.

Natuurlijk hoort er bij een verjaardag feest.
Ze wou net zoals vorig jaar een voetbalfeest.
Zo gezegd, zo gedaan.


De uitnodigingen voor haar feest,
 maakte ik met behulp van mijn cameo.




Naar goede gewoonte maakte ik terug een kroon voor haar.
Deze keer gingen we voor een rode kroon,
die versierd werd met flockfolie,
 helemaal in het thema voetbal.







Het voordeel van twee jaar na elkaar hetzelfde thema als feest,
is dat ik al bijpassende versiering had.



De vlaggenlijn maakte ik vorige jaar zelf.
De voetballenslinger kocht ik.


Aangezien Lotte helemaal in de ban is van Nachtwacht,
kochten we het gezelschapsspel ervan.
Natuurlijk ingepakt in het voetbalthema ;-)




Zoals altijd even terug in de tijd.
Vind ik zelf altijd zo leuk om nog eens terug te zien :-)







Deze was de eerste stoffenkroon die ik maakte voor haar.
Daarvoor waren het steeds de kronen die gemaakt werden op school of in de crèche.



De linkse kroon is van school, de rechtse kreeg Lotte van oma.



De linkse kroon kreeg Lotte van de crèche.
Jammer genoeg heb ik geen enkele goede foto van haar met die kroon.
De rechtse kreeg ze terug van de oma.



1 opmerking: