Pagina's

woensdag 25 september 2013

Hemdje voor Seppe zijn babyborrel


Voor Seppe zijn babyborrel besloot ik met het laatste restje stof nog een hemdje voor hem te maken.



Het patroon haalde ik uit een Knippie die ik hier nog liggen had. De binnenkant werkte ik af met een zelfgemaakte blauwe biais.
Om het doopsuiker te presenteren hadden we een kist laten maken met Seppe zijn naam op.





Met nog een restje stof maakte ik de wegwijzers zodat iedereen het smalle weggetje zouden weten te vinden die naar onze babyborrel leidde.



De zaal werd versierd met de vlaggetjes die ik eerder maakte. Nog enkele zelfgebakken taarten (door Sofie, opa en mezelf) en alles was klaar voor het feest.




Op de dag van de babyborrel mocht ons ventje zijn hemd voor de eerste keer aandoen en het stond hem beeldig.


Hij was nu helemaal assorti met zijn twee grote zussen.


Seppe was ook het eerste mannelijk viergeslacht in de familie, dus dat moesten we zeker op foto vastleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten