Pagina's

maandag 15 februari 2016

Eerste keer naar school

Mijn klein ventje wordt al groot.
Vandaag was voor hem een grote stap.
Voor het eerst naar school.
Niet alleen Seppe,
maar ook zijn grote zussen hadden er erg naar uitgekeken.

Natuurlijk wou ik iets zelf maken voor hem.
Deze keer maakte ik al tijdens de zomermaanden zijn boekentas.
 Wou het deze keer niet uitstellen tot het laatste moment ;)

Ik gebruikte hetzelfde patroon als voor de boekentas van mijn middelste dochter.
De stof had ik hier nog liggen.
Er zat veel tijd tussen het maken van de twee boekentassen,
maar moet zeggen dat het me al beter lukte.
Oefening baart kunt. :-)
Misschien dat ik me ooit nog eens waag aan een boekentas voor de oudste.


 Hij stapte heel fier met zijn boekentas naar school.



Seppe samen met zijn twee zussen.
Op de foto is Lize haar boekentas ook te zien.
Gaat na al die tijd nog steeds mee. :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten