Pagina's

woensdag 17 februari 2016

In stijl naar school


Maandag was het zo ver.
Seppe zijn eerste schooldag.
Om zijn eerste schooldag goed te starten maakte ik een boekentas,
en dit hemdje.
De boekentas kreeg u al te zien.

Voor het hemdje gebruikte ik dit patroon.
De stof lag hier al een tijdje in mijn kast.
Weet zelf al niet meer waar ik het gehaald heb.
De uitleg die bij het patroon zit is duidelijk.
Alleen heb ik heel erg gesukkeld met de kraag en het beleg.
Hoe dat ik het gedaan heb weet ik niet.
Maar ik kreeg het beleg langs geen kanten passend op de bovenkant van het hemd.
Ik had 3cm te veel!
Heb het er uiteindelijk met de nodige fronsen aan elkaar genaaid.
Gelukkig valt de kraag erover en zie je het niet.

Bij een volgend hemd toch eens zien wat ik verkeerd gedaan heb.

De foto's nam ik op voorhand thuis.
Want afscheid nemen en dan nog duidelijke foto's nemen is niet evident.






Deze laatste twee zijn genomen in de klas op de grote dag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten