Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Proefjurk

Toen ik op zoek ging naar een patroon voor de jurken van de bruidskindjes,
vond ik het patroon hier.
Ik maakte uit een stofje die ik hier nog liggen had,
een proefjurk voor Lize.
De lengte van het rokdeel heb ik veel moeten inkorten.
Ook de borstomtrek was veel te breed.
Ik paste dit aan en het zat veel beter.


Bij één van de eerste zonnige dagen,
profiteerde ik ervan om enkele foto's te nemen met Lize.


Het was nog te koud om zonder gilet buiten te komen.
De gilet die ik hier kocht kwam goed van pas.




 Ik had nog een restje stof over. 
Goed om voor de oudste nog een rimpelrok te maken.

Enkele weken later kwam het er dan van om foto's te nemen.
Deze keer een super warme dag!




Als afsluiter wouden ze nog even gek doen
 en samen met broer op de foto.



Stof: Soft Cactus
Elastiek : Veritas
T-shirt en gilet: JBC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten