Pagina's

vrijdag 6 mei 2016

Rimpelrokjes voor de uitnodiging

Binnenkort gaan mijn vriend en ik trouwen.
Natuurlijk moeten er dan ook uitnodigingen verstuurd worden.
Aangezien mijn toekomstige niet graag op de foto gaat,
wou ik onze drie kinderen ons huwelijk laten aankondigen.

Daarvoor boekten we een fotoshoot hier.
Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over hun aanpak.
Heel gemoedelijk en ze nemen echt hun tijd voor jou.
Een aanrader!

Natuurlijk moesten de kindjes ook in stijl gekleed zijn
voor de fotoshoot.
Na het zien van deze stofjes in de Veritas,
besloot ik voor de meisjes rimpelrokjes te maken.
Een heel eenvoudig project, 
dat snel klaar is.
Het zullen zeker niet de laatste rimpelrokjes zijn die ik zal maken.



De telefoon leende ik van een vriendin.



En de uiteindelijke uitnodiging?

Die ziet u hier.
Heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.


Het schoolbord gebruikten we ook voor de kaartjes waarop de extra informatie staat.


5 opmerkingen:

  1. Vanessa
    lieve schatten Proficiat!!!
    ze zien er prachtig uit. Wat een talent heb jij.
    groetjes jamina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat ! en je kindjes straalde al vast met hun rokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige en originele uitnodiging, maar ik had niets anders verwacht! ;)

    BeantwoordenVerwijderen