Pagina's

woensdag 27 december 2017

Let it shine!

De kerstcadeautjes voor de neefjes en nichtjes maakte ik dit jaar zelf.
Het eerste wat ik jullie laat zien,
is een rimpelrok voor mijn oudste nichtje van bijna 5 jaar.
Ik ging op zoek naar een feestelijke stof,
die ik hier vond.
Ik was nog aan het twijfelen of ik niet direct meer stof kocht
om er ook iets voor mezelf uit te maken.
Maar ik besloot wijselijk om toch maar eerst
de cadeautjes te naaien.


Voor de rok gebruikte ik de breedte van de stof
die ik doorknipte en aan elkaar stikte.
Daarna rimpelde ik de rok op de maat van de elastiek,
waar ik trouwens helemaal weg van ben,
en stikte ik deze met een zigzagsteek vast aan elkaar.


De rok werd gevoerd
met een bijpassend stofje in dezelfde kleur,
maar zonder de glitter.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten