Pagina's

vrijdag 29 december 2017

Nog enkele kerstcadeautjes

Hierbij toon ik jullie wat ik als kerstcadeautjes maakte
voor de neefjes.
Zij kregen elk een Mitch Sweater van LMV,
die ik eerder voor Seppe maakte.

De twee oudste neven zijn helemaal weg van voetbal.
Ik vond de ideale stof voor hen hier.


Voor het voorpand gebruikte ik de voetbalprint.
De rest werd gemaakt uit zwarte sweaterstof
met bijpassende zwarte boordstof.

Voor mijn jongste neefje gebruikte ik 
deze leuke pandastof,
die ik ook voor de sweater van mijn zoon gebruikte.


Om er toch een klein verschil in te maken,
besloot ik om bij hem een blauwe driehoek in het voorpand te stikken.
Daarvoor gebruikte ik een stuk van de boordstof.


Voor mijn jongste nichtje maakte ik ook nog een kerstcadeau,
maar die krijgen jullie een volgende keer te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten