Pagina's

maandag 4 november 2019

Nieuw schooljaar = een nieuwe pennenzak

Seppe startte dit schooljaar in het eerste leerjaar
en daar hoort natuurlijk ook een pennenzak bij.
Ook een patroon die hier al regelmatig van pas gekomen is,
en nog van pas zal komen.



Lize wou ook graag een nieuwe pennenzak,
nadat de vorige jammer genoeg na twee jaar volledig onder de inkt zat.
Stiekem wou ik eigenlijk deze pennenzak voor mezelf,
maar toen Lize het zag was ze ook helemaal verkocht.
Gelukkig nog een klein restje over om er toch nog iets voor mezelf uit te maken.



Ondertussen passeerden hier al enkele andere pennenzakken de revue. 
Hieronder een overzicht.



Deze werd gemaakt uit gelamineerd katoen.




Deze was de allereerste pennenzak die ik ooit maakte.
Ik merkte dat de flapjes die in de andere pennenzakken te zien zijn,
aan te raden zijn om de pennenzak gemakkelijk open en dicht te ritsen.




Deze pennenzak maakte ik zo'n 5 jaar geleden voor mezelf en gebruik ik nog steeds.
Van kwaliteit gesproken. ;-)


Het patroon die ik gebruikte vind je hier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten